پایان بازسازی ۲۵ فضای آموزشی باقی مانده از جنگ رمضان در هرمزگان

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 خرداد 1405 - 20:20
بندرعباس-مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: مرمت ۲۵ فضای آموزشی که در جنگ رمضان آسیب دیده بود به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی باوقار زعیمی اظهار کرد: مرمت ۲۵ فضای آموزشی که در جنگ رمضان آسیب دیده بود به پایان رسیده است.

وی افزود: این مدارس با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تعمیر و بازسازی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با اشاره به اینکه در جنگ رمضان به ۶۴ فضای آموزشی در هرمزگان آسیب وارد شد گفت: برنامه‌ریزی برای بازگرداندن این فضاها به چرخه آموزشی در دستور کار قرار گرفته و تعمیر و بازسازی این مدارس در حال اجرا است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.