خط و نشان پزشکیان برای صداوسیما؛ مجبورمان نکنید پاسخ درخور بدهیم

خبرآنلاین یکشنبه 17 خرداد 1405 - 20:40
مسعود پزشکیان در توییتی گلایه آمیز و تند خطاب به صدا و سیما نوشت: مجبور خواهیم بود پاسخ درخور بدهیم. این به صلاح کشور نیست. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس و با لحنی تند و گلایه‌آمیز خطاب به صداوسیما نوشت: همکاران ما در دولت همواره مراقب بوده‌اند آرامش روانی جامعه مورد تهدید قرار نگیرد و تاکید من بر حفظ وحدت و تحمل تفاوت‌هاست، اما وقتی صداوسیما و برخی فعالان رسانه‌ای در شرایط جنگی لبه نقدهای غیرمنصفانه را به سمت دولت بگیرند، مجبور خواهیم بود پاسخ درخور بدهیم. این به صلاح کشور نیست. 

خط و نشان پزشکیان برای صداوسیما؛ مجبورمان نکنید پاسخ درخور بدهیم

31216

 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.