اگر دو تیم صعود می‌کردند، ما و ژاپن بودیم/ بهترین تیم‌های آسیا از دید سرمربی ایران

ورزش سه یکشنبه 17 خرداد 1405 - 21:49
سرمربی تیم ملی ایران در بخشی از مصاحبه امروز خود با رسانه فیفا توصیف جالبی درباره بهترین تیم‌های آسیا داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران که با مشقت‌های فراوان آماده حضور در جام جهانی می‌شود، سومین تیم دنیا بود که صعود خود را به این تورنمنت بزرگ فوتبالی قطعی کرد. این مسئله امروز بار دیگر یکی از سوژه های مصاحبه امیر قلعه‌نویی شد.

قلعه‌نویی در بدو ورود به تیخوانای مکزیک مصاحبه ای را با سایت فیفا انجام دادو نسبت به رفتارهای طرف آمریکایی در میزبانی از تیم ملی ایران گلایه های تندی را بر زبان آورد.

او در بخشی از این مصاحبه از قدرت تیم ملی ایران صحبت کرد و تیمش را جزو دو تیم برتر آسیا دانست. سرمربی تیم ملی در این خصوص گفت: «خیلی خوشحالم که سریع‌ترین صعود را داشتیم و اگر قرار بود ۲ تیم از آسیا به جام جهانی بیاید، ایران و ژاپن بودند. برخی دوستان بدون مطالعه مسائل فنی می‌گویند با 48 تیمی شدن کار راحت‌تر است، اما در مرحله بعدی فقط یک شانس برای صعود دارید و کارتان سخت‌تر است.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.