پاسخ احتمالی حزب‌الله، رژیم صهیونیستی را به تکاپو انداخته است

ایرنا یکشنبه 17 خرداد 1405 - 22:49
تهران-ایرنا-یک رسانه صهیونیستی یکشنبه شب اعلام کرد که نیروی هوایی این رژیم برای مقابله با پاسخ احتمالی حزب‌الله، حضور خود را در آسمان لبنان تقویت کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع که آن را آگاه خواند، گزارش داد که به دنبال افزایش تنش‌ها، نیروی هوایی اسرائیل شمار جنگنده‌ها و پهپادهای خود را در آسمان لبنان افزایش داده است.

بر اساس این گزارش، این اقدام در چارچوب آمادگی برای مقابله با پاسخ احتمالی حزب الله به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت انجام شده است.

این منبع جزئیات بیشتری درباره ابعاد این تقویت نظامی یا نوع مأموریت‌های در نظر گرفته‌شده ارائه نکرده است.

ساعاتی پیش بود که دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد ارتش این رژیم تحت فرماندهی نتانیاهو و کاتس، حمله‌ای را در حومه جنوبی بیروت آغاز کرد.

دفتر نتانیاهو در توجیه تجاوزات رژیم صهیونیستی به بیروت تصریح کرد، این حملات پاسخی به آتشباری حزب الله علیه اسرائیل بود.

همزمان «یسرائیل کاتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد: نیروی هوایی این رژیم، اکنون یک اتاق عملیات در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داده است.

رژیم اشغالگر بعد از ظهر امروز یکشنبه، حومه جنوبی بیروت را هدف تجاوزات هوایی خود قرار داده است.

این حمله در حالی صورت گرفت که ترامپ ادعا می‌کرد اجازه حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را نخواهد داد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.