ارتش رژیم صهیونیستی: موج جدید موشکی روانه اسرائیل شد؛ مدارس سرزمین های اشغالی تعطیل شدند

ایرنا یکشنبه 17 خرداد 1405 - 23:05
تهران-ایرنا-ارتش رژیم صهیونیستی از موج جدید موشکی به سمت سرزمین های اشغالی خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، همزمان، جبهه داخلی اسرائیل از فعال شدن آژیرهای هشدار در مناطق گسترده‌ای از جمله جولان، طبریا، صفد، العفوله، ناصره، کرمیئل، جنوب حیفا، الجلیل مرکزی، الخضیره و شهر حیفا خبر داد.

شبکه ۱۲ اسرائیل نیز با تأیید حمله موشکی، اعلام کرد که چهار موشک به سمت اسرائیل شلیک شده و تمامی آن‌ها توسط سامانه‌های پدافندی رهگیری شدند.

همزمان،ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که سامانه‌های دفاع هوایی همچنان به‌طور مستمر در حال رصد و رهگیری تهدیدات هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد سامانه‌های پدافند هوایی این کشور همچنان به‌طور مستمر در حال رصد تهدیدات و رهگیری اهداف مهاجم هستند.

همچنین وزیر آموزش‌وپرورش اسرائیل با توجه به شرایط امنیتی، از تعطیلی تمامی مدارس و مراکز آموزشی این کشور در روز آینده خبر داد.

در همین حال، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از منابعی که آنها را آگاه خواند، داد که تل‌آویو به عملیات شلیک موشک از سوی ایران پاسخ خواهد داد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.