به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، از دقایقی قبل، حملات موشکی ایران به سمت سرزمین های اشغالی آغاز شد.
این حملات در پاسخ به حملات جنایتکارانه اسرائیل در لبنان (در جنوب لبنان و ضاحیه) صورت گرفته است.
فرمانده قرارگاه خاتم تصریح کرده که این حملات تا توقف تجاوز اسرائیل به لبنان ادامه خواهد داشت.
سرلشکر عبدللهی:: ارتش صهیونیستی باید حملات خود به جنوب لبنان و ضاحیه را متوقف نماید و در صورت گسترش حملات خود به آن منطقه و یا پاسخ به اقدام ایران با ضربات کوبنده تر و پشیمان کننده روبرو و حملات ویرانگری علیه رژیم و حامیان آن آغاز خواهد شد.
این خبر تکمیل خواهد شد...