محسن رضایی: ایران بارها اعلام کرده بود که نقض آتش‌بس و تجاوز به لبنان را برنمی‌تابد

خبرگزاری میزان یکشنبه 17 خرداد 1405 - 23:21
فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی گفت: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده بود که نقض آتش‌بس و تجاوز به لبنان را برنمی‌تابد؛ هر اقدام جدید با پاسخی کوبنده‌تر و هزینه‌هایی سنگین‌تر مواجه خواهد شد.
خبرگزاری میزان -

سرلشکر محسن رضایی، فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: 

جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده بود که نقض آتش‌بس و تجاوز به لبنان را برنمی‌تابد.

امشب متجاوزان پاسخ خود را دریافت کردند. این پاسخ هشداری است تا دست از شرارت بردارند؛ هر اقدام جدید با پاسخی کوبنده‌تر و هزینه‌هایی سنگین‌تر مواجه خواهد شد.

 

محسن رضایی: ایران بارها اعلام کرده بود که نقض آتش‌بس و تجاوز به لبنان را برنمی‌تابد

 

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.