محسن رضایی: متجاوزان پاسخ گرفتند تا دست از شرارت بردارند

الف یکشنبه 17 خرداد 1405 - 23:44
فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ایران بارها اعلام کرد تجاوز به لبنان را برنمی‌تابد، تصریح کرد: امشب متجاوزان پاسخ خود را دریافت کردند تا دست از شرارت بردارند و هر اقدام جدید با پاسخی کوبنده‌تر و هزینه‌هایی سنگین‌تر مواجه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«‏جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده بود که نقض آتش‌بس و تجاوز به لبنان را برنمی‌تابد. امشب متجاوزان پاسخ خود را دریافت کردند. این پاسخ هشداری است تا دست از شرارت بردارند؛ هر اقدام جدید با پاسخی کوبنده‌تر و هزینه‌هایی سنگین‌تر مواجه خواهد شد.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.