واکنش ترامپ به حمله موشکی ایران: از حمله اسرائیل به بیروت خوشحال نیستم/ قرار بود اعلام کنم که توافق دوشنبه، سه‌شنبه یا چهارشنبه امضا خواهد شد

عصر ایران یکشنبه 17 خرداد 1405 - 23:46
به ایران می‌گویم، شما موشک‌هایتان را شلیک کرده‌اید و دیگر بس است.

رئیس جمهور آمریکا به حمله موشکی جدید ایران به اسرائیل واکنش نشان داد.

عصر ایران - گزیده ای از سخنان ترامپ در گفتگو با فاکس نیوز به این شرح است:

-به ایران می‌گویم، شما موشک‌هایتان را شلیک کرده‌اید و دیگر بس است.

- به میز مذاکره برگردید و توافق کنید.

-به توافق با ایران نزدیک شده‌ایم.

-قرار بود اعلام کنم که توافق دوشنبه، سه‌شنبه یا چهارشنبه امضا خواهد شد.

- ارتش آمریکا در حالت آماده‌باش است.

-حمله ایران قطعاً به مذاکرات کمکی نخواهد کرد.

-از حمله اسرائیل به بیروت خوشحال نیستم.

-با نتانیاهو تماس می‌گیرم و به او می‌گویم به ایران پاسخ ندهد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.