ترامپ: از نتانیاهو می‌خوام به حمله ایران پاسخ ندهد

ایرنا یکشنبه 17 خرداد 1405 - 23:51
تهران- ایرنا- دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا یکشنبه شب به آکسیوس گفت: همین با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تماس می‌گیرم و به او می‌گویم که به حمله ایران پاسخ ندهد.

به گزارش ایرنا، این در حالی است که وی دقایقی پیش نیز به فاکس نیوز گفت: به ایران می‌گویم که موشک‌هایتان را شلیک کردید. کافی است. به میز مذاکره بازگردید و توافق کنید.

وی افزود که ایران «به توافق نزدیک بود» و واشنگتن تلاش کرد تا از تبادل آتش و تشدید تنش جلوگیری کند.

این اظهارات پس از آن صورت گرفت که حمله موشکی به رژیم صهیونیستی انجام شد و آژیرهای هشدار در مناطق گسترده‌ای از جمله جولان، طبریا، صفد، العفوله، ناصره، کرمیئل، جنوب حیفا، الجلیل مرکزی، الخضیره و شهر حیفا به صدا درآمد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.