سخنگوی قرارگاه خاتم: اسرائیل حمله به جنوب لبنان و ضاحیه را متوقف کند

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 17 خرداد 1405 - 23:53
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: ارتش اسرائیل باید حملات خود به جنوب لبنان و ضاحیه را متوقف کند.

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) طی پیامی تصویری درباره حملات امشب موشکی ایران به مواضع اسرائیل به شرح زیر تصریح کرد:

 

"با وجود هشدارهای قبلی جمهوری اسلامی ایران، رژیم کودک کش صهیونیستی با عبور از همه خطوط قرمز و افزایش حملات در جنوب لبنان، ضاحیه بیروت را هدف قرار داده است.

قبلاً اخطار داده بودیم در صورت گسترش جنایت در ضاحیه بیروت، اهدافی را در سرزمین های اشغالی مورد هجوم قرار می دهیم.

ارتش صهیونیستی باید حملات خود به جنوب لبنان و ضاحیه را متوقف نماید و در صورت گسترش حملات خود به آن منطقه و یا پاسخ به اقدام ایران با ضربات کوبنده تر و پشیمان کننده روبرو و حملات ویرانگری علیه رژیم و حامیان آن آغاز خواهد شد.

 

.

 

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.