حزب الله عراق: اگر آمریکا در تنش اخیر دخالت کند، منافعش را میزنیم

ایرنا یکشنبه 17 خرداد 1405 - 23:53
تهران-ایرنا-حزب الله عراق یکشنبه شب با صدور بیانیه‌ای هشدار داد که در صورت دخالت آمریکا در درگیری‌های جاری میان ایران و اسرائیل، پایگاه‌ها و منافع ایالات متحده در عراق و منطقه را هدف قرار خواهد داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری شفق نیوز، در این بیانیه آمده است: اگر آمریکا در این درگیری مداخله کند، ما پایگاه‌ها و منافع آن را در عراق و منطقه هدف قرار خواهیم داد.

این تهدید پس از آن مطرح شد که رسانه‌های اسرائیلی از شلیک موشک از سوی ایران به سمت اسرائیل خبر دادند؛ حمله‌ای که در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت و گسترش عملیات نظامی این رژیم در لبنان صورت گرفته است.

همچنین رسانه‌های اسرائیلی از شنیده شدن صدای انفجار در مناطق شمالی این کشور خبر داده‌اند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.