به گزارش ایرنا به نقل از رسانه جنگ مقاومت، در این بیانیه آمده است که حمله ایران به مواضع اسرائیل، واکنشی به تجاوز اسرائیل به حومه بیروت بوده و نشان میدهد جمهوری اسلامی ایران در حال تثبیت معادلات جدیدی در منطقه است.
کمیتههای مقاومت فلسطین همچنین اعلام کردند که این پاسخ موشکی نشاندهنده پایان دوره عربده کشی، قلدری و برتری جویی اسرائیل بوده و بار دیگر بر مفهوم «وحدت میدانها» در محورهای درگیری منطقهای تأکید کرده است.
در ادامه این بیانیه آمده است که حملات موشکی ایران، محاسبات و اهداف دولت اسرائیل به رهبری بنیامین نتانیاهو را با چالش روبه رو کرده است.
فرمانده قرارگاه حضرت خاتمالانبیاء(ص) اعلام کرد: رژیم متجاوز صهیونیستی با نقض مکرر آتشبس شرارت های خود علیه مردم مظلوم لبنان با چراغ سبز و حمایت آمریکای جنایتکار و سکوت مجامع بین المللی را روز به روز افزایش داده و با استفاده از سلاح های ممنوعه از جمله بمب های فسفری مرتکب جنایات جنگی میگردد.
به گزارش ایرنا، با وجود هشدارهای قبلی جمهوری اسلامی ایران، رژیم کودک کش صهیونیستی با عبور از همه خطوط قرمز و افزایش حملات در جنوب لبنان، ضاحیه بیروت را هدف قرار داده است.
قبلا اخطار داده بودیم در صورت گسترش جنایت در ضاحیه بیروت، اهدافی را در سرزمین های اشغالی مورد هجوم قرار می دهیم.
ارتش صهیونیستی باید حملات خود به جنوب لبنان و ضاحیه را متوقف نماید و در صورت گسترش حملات خود به آن منطقه و یا پاسخ به اقدام ایران با ضربات کوبندهتر و پشیمان کننده روبرو و حملات ویرانگری علیه رژیم و حامیان آن آغاز خواهد شد.












