سفارت ایران در بیروت خطاب به مردم لبنان ؛ همیشه در کنار شما هستیم

خبرآنلاین دوشنبه 18 خرداد 1405 - 01:04
سفارت ایران در بیروت خطاب به مردم لبنان نوشت: همیشه در کنار شما هستیم.

به گزارش خبرآنلاین، در پی پاسخ ایران به حملات تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونسیتی به جنوب لبنان ، سفارت ایران در بیروت در توییتی با انتشار پرچم ایران و لبنان در کنار یکدیگر خطاب به مردم این منطقه نوشت : «همیشه در کنار شما هستیم.»

به گزارش ایسنا، براساس این گزارش ، یکشنبه شب روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد:« در پاسخ به جنایت گسترده رژیم غاصب صهیونی در جنوب لبنان و کشتار و آواره کردن گسترده مردم مظلوم مناطق صور و نبطیه و سایر نقاط از جمله ضاحیه بیروت پایگاه هوایی رامات دیوید، مبدا این تجاوزها هدف موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه قرار گرفت.

پذیرش اتش‌بس توسط ما در ۱۹ فروردین ماه مشروط به توقف اتش در تمام جبهه ها بود؛ لکن مثل همیشه امریکا و رژیم صهیونی به تعهد خود پایبند نبودند، هم تجاوزات و جنایات را در لبنان ادامه دادند و هم با تعرض مکرر به سواحل و شناورهای ایرانی در تنگه هرمز، دریای عمان و اقیانوس هند اتش بس را نقض کردند.

عملیات امشب یک اعلام اخطار بود و در صورت تکرار تجاوزات پاسخ ها گسترده تر خواهد بود و تمام اهداف امریکایی ـ صهیونیستی را در منطقه در بر خواهد گرفت.»

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.