سرلشکر رضایی: امشب، متجاوزان پاسخ خود را دریافت کردند

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 02:18
سرلشکر محسن رضایی با بیان اینکه امشب، متجاوزان پاسخ خود را دریافت کردند، گفت: هر اقدام جدید با پاسخی کوبنده‌تر و هزینه‌های سنگین‌تری مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر محسن رضایی در واکنش به پاسخ موشکی سپاه پاسداران به تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در تجاوز به ضاحیه جنوبی لبنان در پیامی که در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، نوشت: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده بود نقض آتش‌بس و تجاوز به لبنان را بر نمی‌تابد. امشب متجاوزان پاسخ خود را دریافت کردند.

وی تاکید کرد: این پاسخ هشداری است تا دست از شرارت بردارند؛ هر اقدام جدید با پاسخ کوبنده‌تر و هزینه‌هایی سنگین‌تر مواجه خواهد شد.

سرلشکر رضایی: امشب، متجاوزان پاسخ خود را دریافت کردند

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.