به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المسیره، این گروه مقاومت تأکید کرد که حمله موشکی ایران به اسرائیل، پاسخی به حمله صهیونیست ها به حومه جنوبی بیروت بود.
جنبش مجاهدان فلسطین همچنین تأکید کرد که این حمله ایران معادلات جدیدی را در میدان [نبرد به طرف مقابل] تحمیل کرده است.
این گروه رژیم صهیونیستی را منشأ اصلی بیثباتی و بحران در منطقه و مقابله با آن را ضرورتی اجتنابناپذیر برای بازگرداندن ثبات دانست.
پیش از این گروه، کمیته مقاومت فلسطین و جنبش حماس نیز از حمله محدود موشکی ایران به سرزمین های اشغالی استقبال کردند.
به گزارش ایرنا، فرمانده قرارگاه حضرت خاتمالانبیاء(ص) اعلام کرد: رژیم متجاوز صهیونیستی با نقض مکرر آتشبس شرارت های خود علیه مردم مظلوم لبنان با چراغ سبز و حمایت آمریکای جنایتکار و سکوت مجامع بین المللی را روز به روز افزایش داده و با استفاده از سلاح های ممنوعه از جمله بمب های فسفری مرتکب جنایات جنگی میگردد.
با وجود هشدارهای قبلی جمهوری اسلامی ایران، رژیم کودک کش صهیونیستی با عبور از همه خطوط قرمز و افزایش حملات در جنوب لبنان، ضاحیه بیروت را هدف قرار داده است.
قبلا اخطار داده بودیم در صورت گسترش جنایت در ضاحیه بیروت، اهدافی را در سرزمین های اشغالی مورد هجوم قرار می دهیم.
ارتش صهیونیستی باید حملات خود به جنوب لبنان و ضاحیه را متوقف نماید و در صورت گسترش حملات خود به آن منطقه و یا پاسخ به اقدام ایران با ضربات کوبندهتر و پشیمان کننده روبرو و حملات ویرانگری علیه رژیم و حامیان آن آغاز خواهد شد.











