افزایش سطح هشدار در اراضی اشغالی از ترس حملات موشکی احتمالی

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 05:49
رسانه‌های عبری گزارش دادند: سطح هشدار در تل‌آویو و مناطق جنوبی از ترس حملات موشکی قریب‌الوقوع افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، این افزایش سطح هشدارامنیتی در حالی است که سخنگوی ارتش اشغالگر اذعان کرد: نیروی هوایی، تحت هدایت اطلاعات نظامی، اندکی پیش حملاتی را علیه ایران در غرب و مرکز این کشور انجام داد.

رسانه‌های عبری در تایید جنگ‌افروزی‌های نظام صهیونیست اذعان کردند: هواپیماهای جنگی اسرائیل موشک‌های خود را از فراز عراق شلیک کردند.

اعلام حمله هوایی رژیم غاصب صهیونیستی به چندین منطقه در ایران با گزارش‌هایی مبنی بر اینکه رئیس جمهور آمریکا از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر خواسته است به ایران حمله نکند و چند روز صبر کند تا درباره سرنوشت توافق احتمالی گفت‌وگو شود، در تضاد است.

در عین حال همزمان با صدای انفجارها در ایران در بیروت پایتخت لبنان و بغداد پایتخت عراق صداهای انفجار شنیده شد.

این تحولات در حالی است که شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در تلافی حملات هوایی به ضاحیه جنوبی بیروت مناطقی در اراضی اشغالی را هدف حملات موشکی قرار داد که تصاویر منتشر شده آتش‌سوزی در مناطقی در الجلیل در شمال اراضی اشغالی را نشان می‌دهد.

کانال ۱۲ عبری نیز مدعی شد: اسرائیل پاسخ ایران را پیش‌بینی می‌کند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.