نماینده مجلس: باز شدن اینترنت فتح‌الفتوح نیست؛ حق مسلم مردم بود، بیخود سر مردم منت نگذارید

خبرآنلاین دوشنبه 18 خرداد 1405 - 05:51
یک عضو مجلس دوازدهم با اشاره به کاهش محدودیت‌های اینترنتی پس از ایستادگی دولت در برابر تفکر انسداد فضای مجازی، تاکید کرد که این اقدام تنها بازگشت به یک وضعیت عادی است و نباید آن را به عنوان یک امتیاز ویژه دستاوردسازی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی پوردهقان در بخشی از گفت­وگوی خود با خبرآنلاین گفت: ایستادگی آقای پزشکیان در شورای عالی فضای مجازی و دیگر بخش‌ها منجر به باز شدن اینترنت شد؛ اما این اقدام فتح‌الفتوحی نبوده است که بخواهیم در بوق و کرنا کنیم یا بیخودی سر مردم منت بگذاریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دسترسی به اینترنت بین‌الملل یک فضای عادی و حق مسلم برای زندگی و معیشت مردم است که هنوز هم به شرایط آرمانی خود نرسیده است، اما متأسفانه برخی جریان‌ها حتی همین گشایش محدود را هم برنمی‌تابند.

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.