شلیک موشکی به اسرائیل/ آژیرهای خطر به صدا درآمد/ رسانه های اسرائیلی: هیچ شلیکی از ایران صورت نگرفته است

اقتصادنیوز دوشنبه 18 خرداد 1405 - 06:48
اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل اذعان کرد: ما یک موشک پرتاب شده از یمن به سمت خاک اسرائیل را شناسایی کردیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به حملات موشکی یمن مدعی شد که سیستم‌های پدافندی در حال خنثی کردن آن هستند.

رسانه‌های عبری نوشتند: آژیرهای خطر در قدس، تل‌آویو، اشدود و جلیل به صدا درآمدند.

رسانه‌های اسرائیلی افزودند: این موشک از یمن شلیک شده و هیچ شلیکی از ایران صورت نگرفته است.

فرماندهی جبهه داخلی اسرائیل نیز گفت: پس از شناسایی شلیک موشک از یمن به سمت مرکز اسرائیل، به ساکنان جنوب و مرکز هشدار اولیه داده شد.

به زودی یحیی سریع سخنگوی ارتش یمن در این باره سخنرانی خواهد کرد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.