به صدا درآمدن آژیر هشدار در الخرج عربستان

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 06:50
رسانه‌ها از صدور هشدار اضطراری و فعال شدن سامانه‌های هشدار در استان الخرج عربستان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌ها گزارش دادند سازمان دفاع مدنی عربستان سامانه هشدار اضطراری را در استان الخرج فعال کرده و آژیرهای هشدار در این منطقه به صدا درآمده است.

همچنین به گزارش رویترز، دفاع مدنی عربستان اعلام کرده این هشدار از طریق «سامانه ملی هشدار زودهنگام در شرایط اضطراری» و با هدف آگاه‌سازی از یک خطر احتمالی صادر شده است.

استان الخرج از مناطق مهم عربستان به شمار می‌رود و در نزدیکی آن پایگاه هوایی «سلطان» قرار دارد که یکی از مراکز مهم نظامی در این کشور محسوب می‌شود.

همزمان برخی گزارش‌ها از شنیده شدن صدای چند انفجار در نزدیک پایگاه هوایی سلطان در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، خبر داده‌اند.

مقام‌های رسمی عربستان تاکنون جزئیات بیشتری درباره علت این هشدار یا ماهیت انفجارهای گزارش‌ شده منتشر نکرده‌اند.


منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.