اسرائیل، بیروت را تهدید به حمله گسترده کرد

خبرآنلاین دوشنبه 18 خرداد 1405 - 07:08
سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن بار دیگر حومه جنوبی بیروت را به حمله تهدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از شبکه المیادین، «یخیل لایتر» سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن، هشدار داد که در صورت حمله حزب‌الله به سوی اسرائیل، ارتش این رژیم به‌طور گسترده مراکز فرماندهی حزب‌الله در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار خواهد داد.

به روایت ایرنا، وی مدعی شد: اگر حزب‌الله به سوی اسرائیل آتش بگشاید، ما با قدرت به مراکز فرماندهی آن در ضاحیه جنوبی بیروت حمله خواهیم کرد.

ادعای سفیر اسرائیل در آمریکا درحالی انجام می شود که این رژیم پس از حمله به حومه جنوبی بیروت، از سوی ایران تنبیه شد و سرزمین های اشغالی هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، فرمانده قرارگاه حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) اعلام کرد: رژیم متجاوز صهیونیستی با نقض مکرر آتش‌بس شرارت های خود علیه مردم مظلوم لبنان با چراغ سبز و حمایت آمریکای جنایتکار و سکوت مجامع بین المللی را روز به روز افزایش داده و با استفاده از سلاح های ممنوعه از جمله بمب های فسفری مرتکب جنایات جنگی می‌گردد.

با وجود هشدارهای قبلی جمهوری اسلامی ایران، رژیم کودک کش صهیونیستی با عبور از همه خطوط قرمز و افزایش حملات در جنوب لبنان، ضاحیه بیروت را هدف قرار داده است.

قبلا اخطار داده بودیم در صورت گسترش جنایت در ضاحیه بیروت، اهدافی را در سرزمین های اشغالی مورد هجوم قرار می دهیم.

ارتش صهیونیستی باید حملات خود به جنوب لبنان و ضاحیه را متوقف نماید و در صورت گسترش حملات خود به آن منطقه و یا پاسخ به اقدام ایران با ضربات کوبنده‌تر و پشیمان کننده روبرو و حملات ویرانگری علیه رژیم و حامیان آن آغاز خواهد شد.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.