ادعای مسئول آمریکایی: در حمله اسرائیل به ایران مشارکت نداشتیم

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 07:21
یک مسئول نظامی آمریکایی مدعی عدم مشارکت کشورش در تجاوز رژیم صهیونیستی علیه ایران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آکسیوس به نقل از یک مسئول نظامی آمریکایی ادعا کرد، ارتش این کشور در تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران مشارکت نداشته است.

این در حالی است که رسانه عبری زبان یسرائیل هیوم به نقل از یک منبع گزارش داد، رژیم صهیونیستی تجاوز خود را علیه ایران با آمریکا هماهنگ کرده است.

پیشتر ترامپ مدعی شده بود که در تماس با نتانیاهو از وی می خواهد به واکنش موشکی ایران در قبال نقض آتش بس پاسخ ندهد اما منابع صهیونیست از تجاوز این رژیم علیه کشورمان خبر دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.