رژیم صهیونیستی لبنان را به جنگ تمام‌عیار تهدید کرد

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 18 خرداد 1405 - 07:31
سفیر رژیم تروریست صهیونیستی در آمریکا تهدیدات این رژیم علیه لبنان را تکرار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یخیئل لایتر، سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن، در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه این رژیم در لبنان و منطقه، تهدید کرد که لبنان را هدف حمله تمام عیار قرار خواهد داد.

این مقام صهیونیست با لحنی تهدیدآمیز مدعی شد: «اگر حزب‌الله به سمت اسرائیل شلیک کند، ما مراکز فرماندهی آن در ضاحیه جنوبی بیروت را با قدرت هدف قرار خواهیم داد.!»

 

این تهدیدات در شرایطی مطرح می‌شود که ایران در پاسخ به حمله روز گذشته رژیم به ضاحیه جنوبی بیروت که نقض آتش‌بس پس از تجاوز آمریکا و رژیم به شمار می‌رفت، مراکز نظامی صهیونیست‌ها را هدف ضربات موشکی قرار داد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.