گفت و شنود/ مسائل خانوادگی!

مشرق نیوز دوشنبه 18 خرداد 1405 - 07:35
ترامپ ادعا کرده که؛ «‌فقط ۲۱ تا ۲۲ درصد از ذخایر موشکی آنها باقی ‌مانده است‌». اگر ارتش ایران به کلی نابود شده و موشک‌ها رو به اتمام است پس چرا دربه‌در دنبال گدایی آتش‌بس هستند؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: ترامپ در مصاحبه با سی.‌ان.‌ان گفته است؛ «ارتش ایران را به طور کامل نابود کرده‌ایم»!

گفتم: خُب، دیگه چی؟!

گفت: ادعا کرده که؛ «‌فقط ۲۱ تا ۲۲ درصد از ذخایر موشکی آنها باقی ‌مانده است‌»!

گفتم: اگر ارتش ایران به کلی نابود شده و موشک‌ها رو به اتمام است پس چرا دربه‌در دنبال گدایی آتش‌بس هستند؟!

گفت: ترامپ در مصاحبه دیگری گفته است، من از نسل برگزیدگان آمریکا هستم!

گفتم: ترامپ که از مهاجران آلمانی است ولی حالا منظورش چیست؟!

گفت: منظورش این است که با سایر اقشار مردم متفاوت است!

گفتم: کشیشی ضمن موعظه می‌گفت؛ همه ما از نسل آدم و حوا هستیم. یکی از حاضران گفت؛ پدر مقدس! ولی داروین گفته است که ما از نسل میمون هستیم! کشیش گفت؛ من با مسائل خانوادگی شما کاری ندارم!

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.