شیث رضایی: اگر آقا فرهاد سرِ توپ می‌زد می‌رسیدم/ علی دایی باخت را گردن من انداخت چون مشهورتر بودم +ویدیو

خبرورزشی دوشنبه 18 خرداد 1405 - 07:39
شیث رضایی، مدافع اسبق پرسپولیس مدعی شد علی دایی گناه ناکامی این تیم در دربی سال ۱۳۸۹ را به ناحق بر گردن او انداخته بود.

استقلال مهرماه ۱۳۸۹ با گلی که فرهاد مجیدی در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند، پرسپولیس را شکست داد تا علی دایی، سرمربی وقت سرخ‌پوشان بلافاصله پس از آن گل حسابی روی شیث رضایی غضب کند. مدافعی که کلا هیچ‌وقت ارتباط خوبی با دایی نداشت.

شیث در گفت‌وگویی تصویری پیرامون آن ناکامی پرسپولیس توضیحاتی داد و حرف‌هایی را بر زبان آورد که از نظر می‌گذرانید:

  • لحظه گل را ببینید؛ اگر آقا فرهاد تو سر توپ می‌زد من رسیده بودم و نمی‌گذاشتم گل بزند.
  • علیرضا حقیقی (دروازه‌بان پرسپولیس در آن بازی) از زاویه موافق گل خورد. چرا دروازه‌بان باید چنین گلی بخورد؟
  • حقیقی از زاویه موافق گل خورد و رضا نورمحمد هم تکل نزد، اما همه‌چیز افتاد گردن من!
  • برای این شکست باید یک مقصر پیدا می‌شد؛ چه کسی از همه معروف‌تر بود؟ چه کسی می‌توانست حاشیه‌سازتر باشد و صفحات روزنامه‌ها را پر کند تا فشار شکست از روی بقیه برداشته شود؟ برای همین علی دایی من را مقصر شکست پرسپولیس معرفی کرد.

شاید ندیده باشید: اگر از پرسپولیس بروم دیگر برنمی‌گردم/ با طعنه به علی دایی: نظرسنجی برنامه۹۰ را قبول ندارم/ چرا کسی در مورد قهر کریم باقری حرف نزد؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.