به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری تسنیم، فرماندهی جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پس از شناسایی شلیک موشک از ایران، آژیرها در منطقه تلآویو و جنوب آن به صدا درآمدند.
بنا بر گزارشهای خبریف آژیرها در تل آویو و اطراف آن، قدس، بئرشبع و اطراف آن و شهرکهای اطراف غزه به صدا درآمده است.
ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیهای در این باره مدعی شد که سیستمهای پدافندی برای رهگیری این تهدید در حال فعالیت هستند.
فرماندهی جبهه داخلی رژیم نیز دستورالعمل احتیاطی را مستقیماً به تلفنهای همراه در مناطق مربوطه ارسال کرده و از شهرک نشینها خواسته وارد پناهگاه شده و تا اطلاع ثانوی در آنجا بمانند.
این در حالی است که اخبار اولیه از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه دیمونا و همچنین مناطقه ایتمار در کرانه باختری خبر میدهند.
انتهای پیام/