آژیر خطر در تل‌آویو، قدس و مرکز فلسطین اشغالی دوباره طنین انداز شد

ایرنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 07:55
تهران-ایرنا-منابع صهیونیستی از فعال شدن آژیرهای خطر در تل‌آویو، قدس اشغالی، لاخیش و شهرک‌های کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز از شنیده شدن صدای انفجار در قدس اشغالی خبر داد.

جبهه داخلی رژیم صهیونیستی نیز برای مناطق مرکزی فلسطین اشغالی تا بئرالسبع، دیمونا و النقب جنوبی و شرقی در جنوب سرزمین‌های اشغالی هشدار زودهنگام صادر کرد.

همچنین شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجار در قدس اشغالی و شمال بحرالمیت خبر داد.

این انفجارها همزمان با فعال شدن آژیرهای خطر در مناطق مرکزی و جنوبی فلسطین اشغالی گزارش شده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.