موجی تازه از موشک های ایران به اسرائیل شلیک شد/ فعال شدن آژیر خطر در جنوب سرزمین‌های اشغالی

خبرآنلاین دوشنبه 18 خرداد 1405 - 07:58
جبهه داخلی اسرائیل از فعال شدن آژیرهای خطر در منطقه تل آویو و جنوب اراضی اشغالی در پی شلیک موشک هایی از خاک ایران به اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، جبهه داخلی اسرائیل از فعال شدن آژیرهای خطر در منطقه تل آویو و جنوب اراضی اشغالی در پی شلیک موشک هایی از خاک ایران به اراضی اشغالی خبر داد.

به روایت فارس، در پی تجاوز هوایی بامداد امروز (دوشنبه) رژیم صهیونیستی به خاک ایران،  شبکهٔ ۱۲ اسرائیل از صدای انفجار در منطقه قدس و شمال بحرالمیت در پی آغاز موج دوم حملات موشکی ایران به اراضی اشغالی خبر داد.

از طرف دیگر، جبهه داخلی اسرائیل نیز از به صدا درآمدن آژیر خطر حمله موشکی برای مناطق بئرالسبع و نقب در جنوب اراضی اشغالی پس از شلیک موشک‌هایی از ایران خبر داد.

شبکه ۱۲ اسرائیل نیز گزارش کرد که آژیرهای خطر در منطقه دیمونا، بئرالسبع و شرق و جنوب نقب، پس از رصد پرتاب موشک‌هایی از ایران به صدا درآمد.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.