موج جدید شلیک موشک‌های ایران به سرزمین‌های اشغالی+ فیلم

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 08:52
منابع خبری از شلیک موج جدید موشک‌ها از ایران به سوی سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع خبری از شلیک موشک‌هایی از ایران به جنوب و مرکز سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

در پی این اتفاق، آژیرهای هشدار اولیه در اراضی اشغالی به صدا درآمد.

گفتنی است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در اطلاعیه‌ای از هدف قرارگرفتن پایگاه هوایی رامات دیوید، مبدأ تجاوزات به ضاحیه بیروت، توسط موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد و اعلام کرد: در پاسخ به جنایت گسترده رژیم غاصب صهیونی در جنوب لبنان و کشتار و آواره کردن گسترده مردم مظلوم مناطق صور و نبطیه و سایر نقاط از جمله ضاحیه بیروت پایگاه هوایی رامات دیوید، مبدا این تجاوزها هدف موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه قرار گرفت.

در پی این حمله، رژیم صهیونیستی نیز اقدام به حمله علیه اهدافی در ایران کرد که نیروهای مسلح کشورمان با شلیک موج جدیدی از موشک‌ها علیه مواضع رژیم صهیونی، به اقدام خصمانه این رژیم پاسخ دادند.


منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.