نوشهر- ایرنا- خطه گردشگر پذیر غرب مازندران به عنوان ویترین گردشگری شمال ایران از دیرباز تاکنون میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر است. اما به علت فقدان نقشه راه، سواحلی که باید پیشران توسعه شهری و رفاه اجتماعی باشد امروز در بلاتکلیفی میان ساخت و سازهای پراکنده، تصرف های مدیریت نشده و نبود زیرساخت های پایدار دست و پا می زند. در این پیوند جعفر قمی شهردار نوشهر امروز -دوشنبه - با قرار گرفتن در مقابل دوربین ایرنا در خصوص هم افزایی با سرمایه گذاران برای رونق گردشگری ساحلی توضیحاتی داد که در این فیلم می بینید.
منبع خبر "
ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.