پژوهشگر عرب: روابط جبهه مقاومت وارد مرحله جدیدی شده است

ایرنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 09:22
تهران-ایرنا- یک پژوهشگر عرب و کارشناس امور ایران گفت که روابط میان محور مقاومت وارد مرحله‌ی جدیدی شده و این امر در ترسیم مجدد ساختار منطقه تاثیر خواهد داشت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، فاطمه صمادی، پژوهشگر امور ایران در مرکز مطالعات الجزیره در صفحه کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: واضح است که روابط داخلی میان جبهه مقاومت وارد مرحله جدیدی شده است که در ترسیم مجدد ساختار منطقه و نقش بایگران آن تاثیر خود را خواهد داشت.

این اظهارات درحالی است که ساعت ۲۲ و ۳۵ دقیقه شب گذشته (یکشنبه) رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که آژیر خطر در سرزمین اشغالی به صدا در آمد و برخی مناطق فلسطین اشغالی هدف موشک قرار گرفت.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: پایگاه هوایی رامات دیوید، هدف موشک‌های بالستیک قرار گرفت.

این حملات در پاسخ به جنایت گسترده رژیم غاصب صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار و آواره کردن گسترده مردم مظلوم مناطق صور و نبطیه و سایر نقاط از جمله ضاحیه بیروت صورت گرفت.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.