ادعای شناسایی شبکه جاسوسی در اراضی اشغالی به ظن همکاری با ایران

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 09:36
رسانه‌های عبری مدعی شناسایی یک شبکه جاسوسی اسرائیلی به ظن همکاری با ایران خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سایت روزنامه یدیعوت آحارونوت مدعی شد یک شبکه جاسوسی اسرائیلی که با ایران در ارتباط بود در منطقه «بیت‌یام» در مرکز اراضی اشغالی خنثی شد.

این سایت اعلام کرد این شبکه اطلاعات حساس و شوکه‌کننده‌ای به ایرانی‌ها داده است.

در دوره اخیر موساد و پلیس رژیم صهیونیستی بارها از بازداشت چندین اسرائیلی به اتهام همکاری با ایران خبر داده بودند.

این اقدام در حالی است که شب گذشته ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی و نقض آتش‌بس توسط این رژیم و حمله آن به ضاحیه بیروت، اراضی اشغالی را هدف قرار داد.

علاوه بر این، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با انتشار بیانیه‌ای از آغاز عملیات «نصر» توسط نیروی هوافضا سپاه علیه پایگاه‌های «تلنوف» و «توانیم» رژیم صهیونیستی خبر داد و تاکید کرد: این عملیات در پاسخ به تجاوز موشکی رژیم کودک‌کش صهیونی به چند سایت راداری در سه نقطه کشور انجام شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.