به گزارش ایرنا، محمدرضا بابایی روز دوشنبه در گردهمایی کارکنان حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با قدردانی از زحمات همه بخشهای استان اظهار داشت: عملکرد مطلوب بخشهای مختلف در سازمانها و دستگاههای اجرایی استان در ۲ سال اخیر باعث شد تا در ناآرامیهای گذشته و ۲ جنگ تحمیلی دشمن، استان یزد با تابآوری بالا و کمترین مشکل این چالشها را پشت سر بگذارد.
وی با بیان اینکه نسبت به نارساییهای موجود آگاه داریم و با استفاده از تمامی ظرفیتهای قانونی به مسائل استان رسیدگی میکنیم، تصریح کرد: استانداری نقشی فرادستگاهی دارد و مدیران و کارکنان آن فقط متولی امور استانداری نیستند، مسائل کلان و نظارت و راهبری دستگاههای استان نیز با هماهنگی بخشهای مختلف این مجموعه پیگیری میشود.
بابایی ادامه داد: معاونت سیاسی استانداری یک مجموعه پر و پیمان است که رسیدگی به امور حوزههای گستردهای را بر عهده دارد، از تامین امنیت و مدیریت نابسامانیهای اجتماعی و فرهنگی تا برخی مباحث مرتبط با حوزه اقتصادی در این بخش رسیدگی میشود.
استاندار یزد افزود: در جریان ناآرامیها و جنگ، دشمن انواع فشارها را به کار برد تا کشور را به آشوب بکشد، در استان یزد با مدیریت مناسب حوزه سیاسی، مشکلات با کمترین چالش کنترل شد و کسب رتبههای برتر بر اساس ارزیابیهای وزارت کشور، مبین عملکرد درخشان استان در سیاستگذارایهای درست بوده است.
بابایی کسب رتبه برتر کشور در حوزههای مختلف امور اجتماعی، پدافند غیرعامل و حوزه بانوان را نشان دهند، کارآمدی و اثربخشی اقدامات معاونت سیاسی و کارکنان این حوزه عنوان کرد.
محمدعلی شاهحسینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد نیز در این گردهمایی با تاکید بر پیگیری برای تامین مسکن کارکنان استانداری گفت: با توجه به اینکه بودجه استانداریها ملی شده، گرفتن بودجه برای استانها با مشکلاتی همراه شده و هم اکنون آمار منابع انسانی استانداری یزد بیش از پستهای سازمانی این مجموع است اما با این وجود برای حل مشکلات همکاران تلاش میشود.
در این گردهمایی از مدیران بخشهای مختلف معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد که موفق به کسب رتبههای برتر کشوری شده بودند، قدردانی به عمل آمد.














