فرماندار عسلویه: مشکلات سوخت صیادان رفع شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 09:58
بوشهر- فرماندار عسلویه مسائل و مشکلات مربوط به تأمین سوخت شهرستان، کمبود کارت‌های سوخت و سهمیه سوخت قایق‌های صیادی را مورد بررسی قرار داد و بر ضرورت رفع این مشکلات تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار صبح دوشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر، خواستار توجه به مسائل و مشکلات حوزه سوخت شهرستان از جمله تأمین و توزیع سوخت، افزایش جایگاه سوخت، کمبود کارت‌های سوخت و همچنین وضعیت سهمیه سوخت قایق‌های صیادی شد.

فرماندار عسلویه با اشاره به اهمیت تأمین پایدار سوخت برای شهروندان و فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی، خواستار تسریع در رفع مشکلات موجود و اتخاذ تدابیر لازم برای بهبود خدمات‌رسانی در این حوزه شد.

پاسالار همچنین بر ضرورت توجه ویژه به نیازهای جامعه صیادی شهرستان تأکید کرد و خواستار بررسی و افزایش سهمیه سوخت قایق‌های صیادی متناسب با نیاز و فعالیت آنان شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تأمین و توزیع سوخت، بر همکاری و پیگیری لازم برای رفع مشکلات مطرح‌شده و بهبود روند خدمات‌رسانی به مردم شهرستان عسلویه تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.