هشدار به تیم ملی سوئیس در آمریکا | خطر حمله مارهای سمی به بازیکنان

همشهری آنلاین دوشنبه 18 خرداد 1405 - 10:01
بازیکنان تیم ملی فوتبال سوئیس که در آمریکا حضور دارند بابت احتمال خطر حمله مارهای سمی هشدار دریافت کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، اعضای تیم ملی فوتبال سوئیس به دلیل یک خطر جدید در محل اردوی تمرینی خود، هشدار امنیتی دریافت کردند.

این تیم اروپایی برای آماده‌سازی حضور در جام جهانی، در کمپ «San Diego Jewish Academy» در شهر سن‌دیگو تمرین می‌کند؛ جایی که مارهای زنگی (رَتل‌اسنیک) نیز در آن زندگی می‌کنند.

به همین دلیل، به بازیکنان و کادر فنی دستورالعمل‌هایی درباره نحوه برخورد در صورت مواجهه با این حیوان داده شده و همچنین نقشه‌هایی برای جلوگیری از بروز خطر در اختیارشان قرار گرفته است.

سوئیس به جمع تیم‌هایی پیوسته که به دلیل حیات‌وحش محلی، پروتکل‌های ایمنی دریافت کرده‌اند؛ مانند تیم ملی نروژ که آن هم نسبت به حضور خزندگان خطرناک در محل اقامتش هشدار دریافت کرده بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.