سفیر آمریکا: هم اکنون در پناهگاهم؛ صدای انفجارهای مهیبی شنیده می‌شود

همشهری آنلاین دوشنبه 18 خرداد 1405 - 10:15
سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی مایک هاکبی اعلام کرد که از بیم حملات موشکی ایران، راهی پناهگاه شده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، به دنبال حملات موشکی ایران به فلسطین اشغالی، هاکبی راهی پناهگاه شده است.

سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «هم اکنون در پناهگاهم. صدای انفجارهای مهیبی از بالا شنیده می‌شود. امیدوارم که صدای رهگیری باشد.»

سپاه پاسخ حملات اسرائیل را داد؛ آغاز عملیات نصر علیه پایگاه‌های نواتیم و تلنوف

یمن باب‌المندب را بست | تردد کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ ممنوع!

رفتن مایک هاکبی به پناهگاه در شرایطی انجام شده که او در جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، در پناهگاه مستقر شده بود. او به دنبال آتش‌بس و خارج شدن از پناهگاه، ضمن شکایت از شرایط دشوار خود طی جنگ گفته بود که شش هفته را با دو سگ در یک اتاق گذرانده بود.

سفیر واشنگتن در تل‌آویو در پیام تازه خود بدون اشاره به نقض مکرر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی و وعده‌های آمریکا درباره عدم تجاوز این رژیم به لبنان، مدعی شد: «یک روز دیگر که تحت تهدید رژیم دیوانه ایران زندگی می‌کنیم.».
 

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.