سفر بیش از ۵۳۰ هزار مسافر در سیستان وبلوچستان در دو ماهه نخست سال ۱۴۰۵

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 10:20
زاهدان - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از جابجایی ۵۳۴ هزار و ۸۷۲ مسافر در سطح استان طی دو ماهه نخست سال ۱۴۰۵ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور باقری صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت: در دو ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۵، ۵۳۴ هزار و ۸۷۲ مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در سیستان و بلوچستان در قالب ۴۳ هزار و ۸۲۰ فقره سفر جابجا شده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۸ درصد افزایش در تعداد مسافران را نشان می‌دهد.

معاون حمل و نقل اداره کا راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستذان و بلوچستان افزود: از مجموع مسافران جابجا شده، ۳۵۹ هزار و ۹۰۶ نفر به مقاصد درون‌استانی و ۱۷۴ هزار و ۹۶۶ نفر به مقاصد برون‌استانی سفر کرده‌اند که به ترتیب ۶۷ و ۳۳ درصد از کل جابجایی مسافران را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به سهم شهرستان‌ها در جابجایی مسافر بیان کرد: شهرستان زاهدان بیشترین سهم را در جابجایی مسافران استان داشته و پس از آن شهرستان‌های زابل و سراوان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

باقری در پایان توسعه خدمات حمل و نقل عمومی، افزایش کیفیت خدمات و ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای را از مهم‌ترین عوامل استقبال شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی دانست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.