مماشات با خواهران منصوریان تا کجا؟/ مغز‌های کوچک زنگ زده!

خبرگزاری میزان دوشنبه 18 خرداد 1405 - 10:36
خواهران منصوریان باز هم دردسرساز شدند و اینبار کار را به جا‌های باریک کشاندند.
خبرگزاری میزان -

رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشوی بانوان در حالی برگزار شد که سهیلا منصوریان مقابل رقیبش شکست خورد تا شانس حضور در بازی‌های آسیایی را از دست بدهد، اما این پایان ماجرا نبود.

به گفته مسئولان فدراسیون ووشو، شهربانو و الهه منصوریان به منظور اعتراض به رئیس فدراسیون، درب اتاق رئیس را به بدترین نحو ممکن باز کردند و با به کار بردن الفاظی بسیار زشت و دور از شأن یک قهرمان، به رئیس فدراسیون و تمام افرادی که در جلسه حاضر بودند، تاختند.

حتی سایت فدراسیون ووشو گزارش داده که الهه منصوریان با کارد میوه‌خوری خودزنی کرده تا لحظات عجیب و دور از ذهنی را رقم بزند!

حتی اگر یک درصد فرض را بر این بگیریم که عدالت در بازی سهیلا منصوریان و دیانا رحیمی رعایت نشده باشد، چه دلیلی دارد که خواهران منصوریان به این شدت به رئیس فدراسیون توهین کنند و حتی دست به خودزنی بزنند؟

آمار اینکه چندمین بار است این خواهران حاشیه‌ساز می‌شوند از دست همه در رفته است و نکته جالب این است که هیچ برخورد جدی با این سه نفر نمی‌شود. شاید این‌بار خواهران بزرگ‌تر شَر درست کرده باشند، اما باید منتظر باشیم تا شاید برای اولین بار در طول تاریخ ورزش ایران یک برخورد قاطع و همیشگی با منصوریان‌ها شود.

شاید منصوریان‌ها چیزی از مرام پهلوانی نمی‌دانند، اما بالاخره باید یک نفر با آنها برخورد کند. البته اگر اراده‌ای برای برخورد وجود داشته باشد.

در آخر می‌توان به این نکته باور داشت که کسب مدال و عنوان قهرمانی باعث نمی‌شود یک نفر محترم باشد؛ امان از این مغز‌های کوچک زنگ زده!

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.