تل‌آویو: یمن عملا تنگه باب المندب را وارد درگیری کرد

مشرق نیوز دوشنبه 18 خرداد 1405 - 10:45
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به وارد شدن تنگه باب المندب به روند درگیری کنونی اشاره کرد.

به گزارش مشرق، خبرنگار رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد، نیروهای انصارالله یمن عملا تنگه باب المندب در جنوب دریای سرخ را وارد دایره درگیری کرده اند.

وی اضافه کرد، این اقدام همزمان با اختلال موجود در تنگه هرمز از سمت دو طرف صورت گرفته است؛ محاصره از سمت ایران و محاصره از سمت آمریکا. کشتی ها اجازه عبور از تنگه هرمز را ندارند.

دقایقی قبل یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، ما ممنوعیت کامل دریانوردی دشمن صهیونیستی در دریای سرخ را اعلام می کنیم. هر گونه تحرکی از سوی صهیونیست ها به عنوان اهداف نظامی برای نیروهای یمنی محسوب می شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.