سناتور مورفی: جنگ علیه ایران تحقیر ترامپ و آمریکا بود

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 11:05
سناتور دموکرات آمریکایی بی‌توجهی تل‌آویو به درخواست ترامپ و شلیک موشک به ایران را تحقیر رئیس‌جمهور ترامپ و به‌طور کلی قدرت آمریکا دانست.

به گزارش ایسنا، کریس مورفی، عضو دموکرات سنای آمریکا با انتشار پیامی در شبکه احتماعی ایکس به حمله موشکی ایران به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی و پاسخ رژیم صهیونیستی به آن واکنش نشان داد.

او با اشاره به جنگ ایالات متحده و رژیم صهیونیستی علیه ایران که اوایل اسفندماه آغاز شد، نوشت: این جنگ برای ترامپ و قدرت آمریکا به‌طور کلی تحقیرآمیز بوده است.

مورفی افزود: و وقتی ترامپ اعلام می‌کند که قصد دارد با نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) تماس بگیرد و به او بگوید که تلافی نکند و ظرف چند ساعت نتانیاهو تلافی می‌کند، این تحقیر تشدید می‌شود.

دونالد ترامپ پس از حملات موشکی یکشنبه  شب ایران به سرزمین‌های اشغالی گفته بود که با بنیامین نتانیاهو تماس خواهد گرفت و از او می‌خواهد تا به این حملات پاسخ ندهد، اما ساعاتی بعد، رژیم صهیونیستی در اقدامی متجاوزانه نقاطی در ایران را هدف حملات هوایی خود قرار داد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.