رئیس فدراسیون با چاقو میوه خوری حمله کرد؛/ اولین واکنش الهه منصوریان به درگیری خونین!

ورزش سه دوشنبه 18 خرداد 1405 - 11:36
شهربانو و الهه منصوریان با انتشار یک استوری مدعی شدند رئیس فدراسیون ووشو به آن ها حمله ور شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه فدراسیون ووشو ساعاتی قبل با انتشار یک بیانیه مدعی شد که شهربانو و الهه منصوریان به خاطر شکست خواهرشان در انتخابی تیم ملی به اتاق رئیس فدراسیون حمله کردند، حالا خواهران منصوریان ماجرا را طور دیگری روایت می کنند.

الهه منصوریان با انتشار تصویری از خود که زخمی شده، نوشته: "حمله رئیس فدراسیون ووشو به قهرمان ووشو جهان با چاقو میوه خوری"
همچنین شهربانو منصوریان نیز این استوری را بازنشر کرده و در ادامه نوشته: "الهه منصوریان در خانه خودش حریم خودش(خانه ووشو) با ضرب چاقو راهی بیمارستان شد"

2458634
2458635

این در حالی است که فدراسیون ووشو مدعی شده الهه منصوریان با چاقو میوه خوری خودزنی کرده و رئیس فدراسیون اصلا هیچ برخورد فیزیکی با آن ها نداشته است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.