ورود نخستین اتوبوس ویژه معلولان به ناوگان حمل‌ونقل عمومی یاسوج

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 11:41
یاسوج- مدیر سازمان حمل‌ونقل شهرداری یاسوج از بهره‌برداری نخستین اتوبوس مناسب‌سازی‌شده ویژه معلولان در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسلام رضایی ظهر دوشنبه در حاشیه رونمایی از نخستین اتوبوس حمل و نقل معلولان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلب رضایت و رفاه معلولان از مهم‌ترین اهداف سازمان حمل‌ونقل شهرداری یاسوج است و در این زمینه دغدغه‌های متعددی داشتیم.

وی افزود: با استفاده از منابع حاصل از اوراق مشارکت اسلامی، موفق شدیم چند دستگاه اتوبوس و ون مناسب‌سازی‌شده برای معلولان را تأمین کنیم که نخستین سرویس این ناوگان امروز به بهره‌برداری رسید.

مدیر سازمان حمل‌ونقل شهرداری یاسوج بیان کرد: این اتوبوس‌ها با امکانات ویژه برای تردد آسان معلولان طراحی شده‌اند و از این پس در خدمت شهروندان دارای معلولیت خواهند بود.

رضایی با اشاره به برنامه‌های آتی این سازمان گفت: در آینده نیز طرح‌ها و برنامه‌های بهتری برای ارتقای خدمات‌رسانی به معلولان و فرزندان عزیز این قشر اجرا خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: خدمات حمل‌ونقل این ناوگان برای معلولان و خانواده‌های آنان به صورت رایگان ارائه می‌شود تا بخشی از دغدغه‌های تردد این عزیزان کاهش یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.