کرمانشاه از فردا گرمتر می‌شود

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 11:41
رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از روند افزایشی دمای هوا در کرمانشاه از روز سه‌شنبه (۱۹ خرداد) خبر داد.

سعید قاسمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه از فردا(سه شنبه) روند افزایشی دما را در سطح استان شاهد خواهیم بود، گفت: این روند افزایشی تا اواخر هفته ادامه خواهد داشت و به طور متوسط در نقاط مختلف استان افزایش یک تا سه درجه‌ای حداکثر دمای هوا را شاهد خواهیم بود.

وی اظهار کرد: روز گذشته (یکشنبه) حداکثر دمای هوا در شهر کرمانشاه به ۳۵ درجه سانتی‌گراد رسید که ممکن است حداکثر دمای کرمانشاه امروز یک تا دو درجه سانتی‌گراد کاهش یابد، اما برای اواخر هفته حداکثر دمای هوای ۳۷ و یا حتی ۳۸ درجه سانتی‌گراد برای شهر کرمانشاه محتمل است.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه حداکثر دمای هوا روز گذشته در مناطق گرمسیر استان کرمانشاه از جمله قصرشیرین و سومار  نیز حدود ۴۲ درجه سانتی‌گراد بود، یادآور شد: حداکثر دمای هوا در نواحی گرمسیر استان نیز ممکن است تا اواخر هفته به ۴۴ درجه سانتی‌گراد برسد.

 قاسمی با بیان اینکه روند افزایشی دمای هوا در استان تا اواخر هفته جاری ادامه دارد، افزود: اوایل هفته آینده دما تا حدودی کاهش می‌یابد، اما دوباره روند افزایشی دمای هوا را در اواخر هفته آینده نیز شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.