عکس گرفتن از محل‌های بمباران کمک مستقیم به دشمن است

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 18 خرداد 1405 - 12:20
یک فعال رسانه‌ای گفت: عکس‌گرفتن از محل‌های بمباران و انتشار آن، بی‌احتیاطی ساده نیست؛ کمک مستقیم به دشمن است.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، حسین پاک فعال رسانه‌ای با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

عکس گرفتن از محل‌های بمباران و انتشار آن، بی‌احتیاطی ساده نیست؛ کمک مستقیم به دشمن است.

در چهارمین جنگ هم هنوز این رفتار خطرناک را ترک نکرده‌ایم: خودمان با دست خودمان کشورمان را بی‌دفاع، بی‌نظم و بی‌حفاظ نشان می‌دهیم.

هیچ کشور عاقلی در میانه جنگ، اطلاعات میدانی، حجم خسارت، موقعیت اصابت و نقاط ضعف خود را برای دشمن منتشر نمی‌کند.

دشمن فقط با موشک و پهپاد نمی‌جنگد؛ با عکس‌ها، ویدئوها و اطلاعاتی هم که ما بی‌محابا پخش می‌کنیم، هدف بعدی را دقیق‌تر می‌سازد.

لطفاً عکس نگیرید. منتشر نکنید. بازنشر نکنید. در جنگ، سکوت میدانی بخشی از دفاع ملی است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.