میزبانی قم از انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان برای آسیای میانه

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 12:23
رئیس هیئت بدمینتون استان قم از میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی زیر ۱۹ سال پسران و دعوت دو نماینده قمی به این رقابت‌ها خبر داد.

علی فرجی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس نامه ارسالی از سوی فدراسیون بدمینتون، هیئت بدمینتون استان قم روزهای ۲۸ و ۲۹ خرداد میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون پسران زیر ۱۹ سال خواهد بود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: این رقابت‌ها با هدف انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات آسیای میانه ۲۰۲۶ تاجیکستان برگزار می‌شود و تمام تلاش ما فراهم کردن شرایطی ایده‌آل برای این رویداد ملی است.

وی با بیان اینکه نکته قابل توجه در این مرحله، حضور دو بدمینتون‌باز قمی در جمع 8 ورزشکار دعوت‌شده است، ادامه داد: این اتفاق نشان می‌دهد بدمینتون قم در مسیر پرورش استعدادهای جوان خود به خوبی گام برمی‌دارد و سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های پایه به ثمر نشسته است.

فرجی بیان کرد: محمد پرهام فراهانی و محمدمهدی کنعانی، دو استعداد جوان بدمینتون قم هستند که به این مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی در پایان افزود: این دو ورزشکار نخستین سال حضور خود در رده سنی زیر ۱۹ سال را تجربه می‌کنند و دعوت از آن‌ها برای این مرحله حساس، اتفاقی بسیار ارزشمند و امیدوارکننده برای آینده ورزش استان قم است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.