آثار حمله خواهران منصوریان به دفتر رییس فدراسیون ووشو+ تصاویر

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 12:33
با ادعای فدراسیون ووشو، خواهران منصوریان اینبار با حمله به دفتر رییس فدراسیون حاشیه دیگری را رقم زدند.
00:00
00:00
Download

به گزارش ایسنا، پس از پایان مرحله دوم مبارزه انتخابی تیم ملی ووشو ساندا زنان و پس از شکست سهیلا منصوریان از حریف خود دیانا رحیمی، فدراسیون ووشو ادعا کرد الهه و شهربانو منصوریان با داد و فریاد وارد محل فدراسیون شدند و با شکستن درب دفتر رییس فدراسیون و با بر زبان راندن الفاظ رکیک و توهین به تمام ارکان و اعضای فدراسیون اعم از رئیس، کارکنان و ملی‌پوشان ووشوی ایران، به رئیس فدراسیون حمله‌ور شده و الهه منصوریان نیز با چاقوی میوه‌خوری اتاق ریاست فدراسیون در حضور ناظران خودزنی کرده و به شخص خود حمله‌ور شد تا تقصیر ضرب و شتم را به گردن رئیس فدراسیون بیاندازد.

طبق اعلام فدراسیون این اتفاق در حضور حراست فدراسیون و ناظران وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت.

فدراسیون ووشو تصاویری از آثار حمله به دفتر رییس فدراسیون را منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید:

آثار حمله خواهران منصوریان به دفتر رییس فدراسیون ووشو+ تصاویر

آثار حمله خواهران منصوریان به دفتر رییس فدراسیون ووشو+ تصاویر

آثار حمله خواهران منصوریان به دفتر رییس فدراسیون ووشو+ تصاویر

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.