ساختمان‌های ناایمن؛ مهمترین دغدغه آتش نشانی بجنورد

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 12:47
مدیر عامل آتش نشانی بجنورد گفت: ساختمان‌های ناایمن یکی از مهمترین دغدغه‌های آتش نشانی این شهر است.

علی یکدل در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به رغم مکاتبات فراوانی که با مالکان این ساختمان‌ها شده، اما آن‌ها توجهی به این موضوع نداشته‌اند.

وی افزود: به عنوان مثال پاساژها از جمله مکان‌هایی هستند که به سیستم‌های اطفای حریق مجهز نیستند و اگر حریقی در این مکان‌ها صورت گیرد، می‌تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند.

مهدی معلم عضو شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در ادامه در گفت و گو با ایسنا، از وجود ۷۸ مکان ناایمن عمومی در این شهر خبر داد.

وی اظهار کرد: این مکان‌ها شامل بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، پاساژها، ساختمان‌های اداری دولتی، مکان‌های ورزشی و ... هستند. سالانه حداقل سه تا چهار اخطار به مالکان این مکان‌ها داده می‌شود اما هیچ اقدامی نشده است.

معلم خاطرنشان کرد: برخی از این مکان‌ها آنقدر ناایمن هستند که حتی قابلیت تبدیل شدن به حادثه‌ای همچون پلاسکو نیز در آن‌ها وجود دارد.

وی افزود: در مکاتبه‌هایی که به مالکان ناایمن شده، نوع ناایمن بودن نیز مشخص شده است که برخی فاقد کپسول آتش نشانی، برخی فاقد پله‌های فرار، برخی ساختمان‌های فرسوده و ... هستند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.