دیدار دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس با کاردار طالبان

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 18 خرداد 1405 - 12:48
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس با کاردار سفارت طالبان در عربستان سعودی دیدار کرد.

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «جاسم محمد البدیوی»، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، با «عبدالفتاح مولوی سخی»، کاردار سفارت حکومت طالبان در عربستان سعودی، دیدار کرد.

بر اساس اعلام دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس، این دیدار در مقر دبیرخانه این شورا در شهر ریاض برگزار شد.

در این نشست، دو طرف درباره روابط دوجانبه و شماری از موضوعات مورد علاقه مشترک گفت‌وگو کردند. همچنین، آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی بررسی و دیدگاه‌های طرفین درباره این مسائل تبادل شد.

ماه گذشته نیز، «امیرخان متقی»، وزیر خارجه حکومت طالبان، و «فیصل بن فرحان»، وزیر خارجه عربستان سعودی، در یک گفت‌وگوی تلفنی درباره گسترش روابط دوجانبه، وضعیت منطقه و تسهیلات برای افغان‌های مقیم عربستان گفت‌وگو کرده بودند.

دو طرف همچنین بر اهمیت تقویت ظرفیت منابع انسانی در نمایندگی‌های دیپلماتیک به‌منظور بهبود روند امور تأکید کرده بودند و وزیر خارجه عربستان نیز از تقویت ظرفیت نمایندگی‌های دیپلماتیک استقبال کرده بود.

انتهای پیام/.

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.