مستندات و فیلم لحظه حمله خواهران منصوریان به اتاق رئیس فدراسیون ووشو

خبرگزاری میزان دوشنبه 18 خرداد 1405 - 12:56
پس از شکست سهیلا منصوریان مقابل دیانا رحیمی در مرحله دوم مبارزات انتخابی تیم ملی، درگیری و حواشی در محل فدراسیون ووشو به وجود آمد.
خبرگزاری میزان -

پس از شکست سهیلا منصوریان مقابل دیانا رحیمی در مرحله دوم مبارزات انتخابی تیم ملی، درگیری و حواشی در محل فدراسیون ووشو به وجود آمد. بر اساس اعلام فدراسیون، الهه و شهربانو منصوریان با حضور در ساختمان فدراسیون وارد دفتر ریاست شدند و در جریان این اتفاق، درب دفتر نیز دچار آسیب شد.

فدراسیون ووشو مدعی است که این دو ورزشکار نسبت به نتایج مسابقات اعتراض کرده و با برخی از مسئولان فدراسیون وارد مشاجره لفظی شدند. همچنین در گزارش منتشرشده از سوی فدراسیون آمده است که در زمان وقوع این حادثه، مسئول حراست فدراسیون و ناظران وزارت ورزش و جوانان در محل حضور داشتند.

در ادامه این بیانیه ادعا شده است که الهه منصوریان در دفتر ریاست فدراسیون اقدام به خودزنی کرده و همزمان فضای محل حادثه با تنش و درگیری لفظی همراه بوده است.

فدراسیون ووشو همچنین اعلام کرده که رئیس فدراسیون پس از ورود ناگهانی خواهران منصوریان به دفتر، محل را ترک کرده است. این نهاد ورزشی در پایان تأکید کرده که حق پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی و قضایی را برای خود محفوظ می‌داند.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.