تصاویری از خسارت به فدراسیون ووشو در حمله خواهران منصوریان

خبرورزشی دوشنبه 18 خرداد 1405 - 12:57
فدراسیون ووشو مدعی شد در جریان درگیری با خواهران منصوریان، خسارت‌هایی به اموال و تجهیزات مجموعه وارد شده است.

پس از پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو زنان و شکست سهیلا منصوریان، فدراسیون ووشو مدعی شد الهه و شهربانو منصوریان با حضور در محل فدراسیون، ضمن ایجاد درگیری و خسارت به دفتر ریاست، به مسئولان فدراسیون توهین کرده و تنش‌هایی را به وجود آورده‌اند. فدراسیون همچنین اعلام کرد این موضوع در حضور ناظران وزارت ورزش و مسئولان حراست رخ داده و حق پیگیری قانونی و قضایی را برای خود محفوظ می‌داند. خواهران منصوریان تاکنون واکنش رسمی به این ادعاها نداشته‌اند.

تصاویری از خسارتی که فدارسیون ووشو مدعی شده بر اثر درگیری با خواهران منصوریان به وجود آمده را در ادامه ببینید:

بیشتر بخوانید: رفتار زشتی دیگر از خواهران منصوریان؛ حمله به اتاق رئیس فدراسیون و خودزنی با چاقو!

خسارت فدارسیون ووشو بر اثر درگیری با خواهران منصوریان

خسارت فدارسیون ووشو بر اثر درگیری با خواهران منصوریان

خسارتی که فدارسیون ووشو مدعی شده بر اثر درگیری با خواهران منصوریان به وجود آمده

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.